S plastovými okny nekupujete zajíce v pytli



Kupovali jste někdy zajíce v pytli? Nemám tím pochopitelně na mysli živého zajíce, co někdo chytil na polní cestě, ale zboží, které bylo buď špatně popsáno, anebo u něho byly uvedené nepravdivé údaje a namísto radosti přišlo velké zklamání a ztráta času, který musíte řešit vrácením výrobku či reklamačním řízením. Naštěstí ale existují i výrobky, s nimiž takové trable mít nebudete. Kupříkladu moderní plastová okna u renomovaného výrobce.

interiér obytného prostoru

Zákaznické reference a prověřený výrobce. Zrovna dnes jsem sám řešil závažný problém u jednoho výrobku a byl jsem velmi zklamán, neboť jsem již očekával, že bude sloužit a splní má očekávání, ale namísto toho jsem řešením technických potíží ztratil několik hodin svého drahocenného času. Je-li reklamace oprávněná, nakonec by se měla vyřešit k prospěchu zákazníka, jenže ten ztracený čas vám již nikdo nevrátí. Tímto bych pouze rád upozornil na to, že je velmi důležité sledovat zákaznické reference a působení na trhu u každého prodejce, a to zejména tam, kde se jedná o vyšší částky. Zajíce v pytli si totiž můžete domů přinést s oblečením, s obuví, s hračkami, s nábytkem, domácími spotřebiči, s elektronikou a mnoha dalšími výrobky. To se pochopitelně týká i plastových oken, která také patří k vyšším cenovým kategoriím průmyslového zboží a zároveň se jedná o stavební prvek, který by měl sloužit desítky let.

okno v domě

Když se máte kam obrátit o radu. Dobré reference získává u zákazníků firma, která se zákazníkem komunikuje a je schopna s ním řešit vznikající potíže, jež s výrobkem souvisí. U instalace plastových nejlevnějších oken je velmi důležitý také osobní přístup a ochota pomoci v nesnázích při údržbě či seřízení oken. Někdy stačí dobrá rada, aby se zákazníci vyvarovali řady chyb, a když to s nimi myslí výrobce či prodejce seriózně, pak si tím buduje na trhu i dobré jméno.